من پیـله ام، پروانـه خواهم شد؛ نگو نـــه

مجموعه شعر فارسی - لیلی نورعلیزاده

من پیـله ام، پروانـه خواهم شد؛ نگو نـــه

مجموعه شعر فارسی - لیلی نورعلیزاده

مطمئن باش مطمئن هستم؛ دیگر از اسم تو گریزانم

مطمئن باش مطمئن هستم؛ لحظه ای پیش تو نمی مانم

گفته بودم خبر نخواهم داد می روم از کنار تو یک روز

گفته بودم که دوستت دارم، ولی از گفته ام پشیمانم

ترک می گویمت خداحافظ... بی تو بودن همیشه آسان بود

تو هم اینگونه فکر کن زیبا قدر عشق تو را نمی دانم

جای تو هیچکس نخواهد بود چون که جای تو هیچ جای دل است

دست بردار، راحتم بگذار، دور شو از دل پریشانم

عشق منفور چشم هایت را می سپارم به خاک بعد از این

مطمئن باش مطمئن هستم؛ دیگر از اسم تو گریزانم


نظرات 13 + ارسال نظر
لیلا لطفی 1390/05/24 ساعت 23:36

سلام دوست عزیز
ممنونم بابت کامنتی که در وبلاگ انجمن ادبی میانه گذاشتید.
حق با شماست شاید زبان شعر به حد کافی گیرایی لازم رو نداره ولی خصیصه ی شعری طوری هستش که وزن ریتمیک رو برای شعر نمیپسندم.
بازهم ممنون بابت توجه تون.
اشعارتون رو خوندم.
مانا باشید.

مینا 1390/05/25 ساعت 12:18

سلام عزیزم وب لاگ زیبایی داری امدوارم در همه حال سربلند و خوشبخت باشید. و درهای موفقیت به رویت باز باشد.

یاشیل 1390/05/25 ساعت 14:39 http://alqish.blogfa.com

سئویملی شاعیر سایین لیلی علیزاده سالاملار
آلقیش دوشرگه سینه گلیب باش چکدیگینیز اوچون میننتدارام.
وب صحیفه نیزده اولان شعرلری ده اوخودوم سیزه ارتیق باشاریلار دیله ییره م.
آنجاق من سیزین اثرلرییز ایله تانیش اولمامادیغیمدان بری باغیشلایارسینیز کی آدینیزی "گنج قادین ادبیاتی " ایله باغلی اولان یازیدا گتیرمه میش دیم.البتته ایندی آدینیزی مقاله مده آرتیریرام.
ایمکانی اولسا اورنک اوچون ایکی تورکی شعر اوزونوزدن منه یازارسینیز.
درین حورمتلرله(یاشیل)

سلام لیلی جان وقتین خئیر اولسون
هر ندن اونجه منیم وئبیمه گلدیگین ایچین تشککورلر.
گؤزل وئبینیزی وئب باغلانتیلاریما آرتدیم
یولون آچیق اولسون

لیلی خانیم،
قوشمالارینیزدان بیرینی «چنلی تئل» وبلاگیندا یازدیم.

خزر 1390/05/26 ساعت 01:32 http://khazar20.blogfa.com/

سلام عزیز لیلی خانیم دعوتینیزه گوره میننت دارام، گوزل شعرلرینیز وار ، یاشاسین

سلام و ممنون از شما
شعر بسیار زیبایی خوندم دوست عزیز
مطمئنم که شعرهای ترکیتون هم به همین زیبایی هستند و خواهند بود

موفق باشید و شاعر بمانید

سلام
گؤزل شئعیرلرینیزله تانیش اولماقدان اولدوقجا سئویندیم . سولماسین بونجا دویغولار..

سلام.
سپاس از حضورتان در وبلاگ انجمن ادبی میانه...
شعرهایتان را خواندم دوست عزیز.
"این روزها به مرگ خودم فکر می کنم"
منتظر اشعار بعدیتان هستم.
ایام به کامتان.



sسلاملار عزیز لیلی ساغول منه باش ووروبسان اؤز دیلین اویرشمک انسانا چتین دئییل اولسون کی الفبا عربیدیر و بیزده ده اوخویوب یازما امکانی اولماییب آما ایسته ین تاپار اینان مطالعه ائله سن اوخویوب یازا بیلرسن ده بیر آز داریخماماق لاریدیر . سنین گؤزل قلمین و احساسلارین منه دوغروسو چوخ خوش گلدی اوخویوب کئف ائله دیم یاشا .

سلام عزیز
ممنون
--
غزلت رو خوندم
کار زیبایی بود البته فکر می کنم میشد روی قافیه های دیگر هم کار کرد یعنی پتانسیلش رو داشت
لذت بردم
ممنون

مینا فرهمند 1390/12/05 ساعت 18:43

از خواندن شعرهایتان خوشحال شدم

پریسا 1391/04/12 ساعت 12:09

عشقی که تبدیل به نفرت شده اونم اینقدر سفت و محکم و قاطعانه...

خیلی روان نوشتی خیلی به دلم نشست عزیزم موفق باشی.

متشکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد